2019. február 24., vasárnap

3db - BA20D DC 6V-80V - LED foncsorba, motorkerékpár foncsorba - Jelenlegi ára: 2 699 Ft

Tiszteletem az érdeklődőknek, látogatóknak !
eBay-en vettem, de sajnos beépítéskor derült ki, hogy nem a megfelelő tipust választottam.
Beépítve/használva tehát nem volt, csak a hulladék kínai forrasztást erősítettem meg kicsit és ki is próbáltam.
Két darab nagyteljesítményű LED van fr2-re forrasztva. Valami elektronika is van mögötte az áramgenerátoros meghajtáshoz,
de nem mernék rá megesküdni, hogy step-up konverter, vagy PWM.
A tekercs mögött látok valami SOP8-at, vagy HSON8-at, de nem szedtem szét. (Nem is szeretném)
A működését tekintve testhez képest az egyik kivezetés meghajtja az egyik LED-et, a másik mindkettőt.
Három darab van összesen. A háromból az egyiknek csak az egyik LED-je működik!
Az ár mindháromra, együtt vonatkozik. (csak egyet fényképeztem körbe, ez ne tévesszen meg senkit)
Ha kérdésed lenne, nyugodtan tedd fel, általában pár órán belül válaszolok.
Rossz kérdés nincs, inkább beszéljünk meg minden nyitott gondolatot,
mielőtt lecsapnál valamire és utána nem azt kapod, amit szeretnél.
Jót szoktam derülni a "gonosz" hozzászólásokon is, de ezeket elég hamar le is törlöm. : )
Mondok gyors egy-két példát:
"Kínából rendelted és van arcod kétszer annyiért árulni. Inkább megrendelem onnan! "
"Szia! Leütöm, de most nincs pénzem, mert elhagytam a Nyugatinál péntek este. Fizu után ráér? "
"Hat hónap múlva megy egy haverom Peste. Lesz kb 15 perce a reptéren a gép indulása előtt. Jó így? "
Személyesen átvehető Budapesten a 3-as metró vonalán valahol. (KöKi-Corvin bűvös vonalát preferálom)
Posta, MPL Postacsomag előre utalást követően.
https: //www. posta. hu/postai_dijak
https: //www. posta. hu/static/internet/download/2018_majus_tarifatabla_HU. PDF
Foxpost
https: //www. csomagvarazslo. hu/arak
u. i: Nézd meg a sok nyakbaakasztómat, hátha találsz a kedvedre (nyakába) valót. : )
Üdv, Ferenc

Jelenlegi ára: 2 699 Ft
Az aukció vége: 2019-03-17 19:30 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése