2020. február 27., csütörtök

Szemhéjemelő matricák-Leáraztam! - Jelenlegi ára: 3 300 Ft

Márciusban vásároltam ezeket a szemhéjemelő matricákat, hogy valamelyest feszesebbé tegyem a szemhéjamat. Kipróbáltam, előnyösebbé tette a tekintetemet, és valóban, lehet rá sminkelni, viszont nekem már annyira petyhüdt, és lelógó a felső szemhéjam, hogy kevés ez a megoldás, kozmetikusom szerint plasztikai műtétre lenne szükségem : ( A matricák nagy része megvan még, eredeti csomagolásban, visszazárható tasakban, csak az éppen szükséges mennyiséget vettem ki belőle. Mivel csak kínai felirat szerepel rajta, mellékelem használati utasításként a videót, ami alapján én is megvásároltam, és a bemutató szerint próbáltam ki. /Nem reklámnak szántam/
https: //purpleduck. hu/termek/azonnali-szemhejemeles-mutet-nelkul/? fbclid=IwAR16_dDEhp7BFVM9HQY3MHKchJajC-o_NchsfyhvHOWU8OkuWdM3OKATXeE

Jelenlegi ára: 3 300 Ft
Az aukció vége: 2020-03-18 22:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése